Obchodní podmínky
Obchodní podmínky internetového obchodu www.myvetrd.cz provozovatele MYVET R&D s.r.o., sídlem Družební 728/17, 77900 Olomouc, Nové Sady, IČO: 088 27 257, DIČ: CZ08827257se řídí následujícím nákupním řádem a platnou legislativou.
1. Objednání zboží
Odesláním internetové objednávky vybraného zboží zákazník potvrzuje závaznost své objednávky a potvrzuje, že se seznámil s reklamačním řádem a těmito obchodními podmínkami a to, že s nimi souhlasí.
2. Potvrzení o přijetí objednávky
Přijetí potvrzení objednávky se všemi údaji dostane zákazník na jím uvedenou e-mailovou adresu.
3. Dodání zboží
Zboží zasíláme odběrateli do 24 hod. od objednání zboží (v případě dobírky) a do 24 hod. od přijetí platby na náš účet na základě vystavené zálohové faktury kurýrní službou PPL.
Zákazníkům doporučujeme při přebírání zásilky důkladně zkontrolovat stav jejího obalu a v případě jeho poškození zásilku nepřebírat a s pracovníkem kurýrní služby PPL zapsat reklamační zprávu o doručení poškozené zásilky.
4. Způsob platby
Zákazník objednané zboží platí po doručení zálohové faktury bankovním převodem na bankovní spojení, uvedené na zálohové faktuře.
5. Poštovné a balné
Cena poštovného a balného je Kč 120,- za malou zásilku dle pravidel kurýrní služby PPL a je součástí vystavené zálohové faktury.
6. Záruka a reklamace
Všechno zboží v internetovém obchodě je standardní kvality a je v záruce (expiraci) dle platných legislativních předpisů a záručních podmínek výrobce.
Zboží je možné vrátit do 14 dnů od jeho převzetí. Podmínkou převzetí je zboží nepoškozené, v původním obalu, nesmí být použité nebo jinak znehodnocené. Ke zboží je třeba doložit fakturu, resp. dodací list. Na základě tohoto bude zákazníkovi vrácena příslušná částka, snížená o cenu poštovného a balného.
Reklamace zboží je možná do 14 dnů od převzetí, reklamace se vyřizuje e- mailem. Reklamace se vyřizují individuálně se zákazníkem.
7.Storno objednávky
Prodejce má právo stornovat objednávku zákazníka v případě, že do 14 dnů nebude uhrazena částka za objednané zboží. Zákazník bude o stornování objednávky informován e-mailem.
Prodejce má právo stornovat objednávku nebo některé její části v případě, kdy se objednaný druh zboží přestane vyrábět nebo dodávat na trh. O stornování objednávky, resp. o změnách v takové objednávce, bude zákazník informován e- mailem. V případě, že objednávka byla udělána formou platby předem, rozdíl v ceně bude zákazníkovi vrácen v nejkratším možném termínu.
Provozovatel internetového obchodu na stránkách www.myvetrd.cz zaručuje všem zákazníkům ochranu osobních údajů. Osobní údaje slouží pouze k vyřízení objednávek, vystavení faktur a poslání zboží. Osobní údaje se neposkytují třetím osobám, institucím nebo organizacím. Tyto informace se řídí podle zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů a ve smyslu pozdějších změn.
Tyto obchodní podmínky platí od 30.1.2025